דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות ודקים 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2507 פעמים ]

אם אתם ניצבים בפני החלטות הנוגעות לעיצוב חצר הבית, בטח עלתה בראשכם האפשרות של שימוש בעץ ליצירת מראה כפרי ועדכני.  עיצוב בפרגולות ודקים הן האפשרות הנפוצה ביותר בארץ ליצירת חצר בסגנון אירופאי כפרי. יתר על כן, מעבר מגינה לדקים חוסכת בעלויות המים ובהשקעה ותחזוקה כמעט יומיומית.

פרגולות עץ נועדו להגן על הדיירים מפני השמש וליצור פינת צל נחמדה בה אפשר לשבת בחצר מבלי להיות חשוף לשמש הקופחת. צפיפות הפרגולות נקבעת על ידי הלקוח כאשר כמובן ככל שהן צפופות יותר כך האזור מוצל יותר ופחות מואר. בישראל פרגולות מעץ הן מאוד פופולאריות ולא בכדי שכן במראה שלהם הוא האסתטי ביותר והמחיר גם הוא אטרקטיבי יותר. חסרונם טמון בתחזוקה שהעץ דורש כדי למנוע שחיקה וריקבון שלו. ישנן אפשרויות לרכוש פרגולות מחומרים אחרים כגון מתכת שהיא פחות יפה אך עמידה יותר. כדי לבטל את החיסרון של פרגולות מעץ רצוי להשתמש בעץ איכותי. כמו כן חשוב להקפיד ולהקפיד על תחזוקת העץ.
אנשים רבים שבוחרים לשפץ את חצר הבית ומוסיפים פרגולות, בוחרים להוסיף דקים להשלמת המראה הכפרי. שימוש בדקים משווה לחצר הבית מראה מעוצב ויוקרתי. בניית דקים מצריכה איש מקצוע בעל ניסיון שיידע להעריך האם ניתן להוסיף דקים לחצר כמו גם מה סוג הדקים שרצוי להוסיף לחצר. חשוב לדעת, כי יש היום סוגי עץ שאינם מתחממים מאוד כך שגם ניתן להלך עליהם יחפים וגם רמת השחיקה פחות גבוהה מדקים רגילים

הוספת דקים מתאימה לחצרות שהינם גדולים מספיק. חצר שאינה רחבה דיה לא תתאים להוספת דקים. מזג האוויר בארץ, השמש הקופחת רוב ימי השנה,הלחות, והגשם פוגעים באיכותו של העץ ולכן חשוב גם לרכוש דקים בעלי ציפוי מיוחד המגן על העץ וכן לדאוג לנקות אותם באופן תדיר. ישנם סוגי דקים שונים שנבדלים באיכות העץ ואף בסוג החיבורים. טכנולוגיה חדשה שהגיעה לא מכבר לארץ מאפשרת חיבור דקים ללא ברגים. היתרון של חיבור זה הוא שהעיצוב כולו נראה אסתטי יותר שכן אין ברגים שמציצים מכל עבר. יתרון שני הוא שהחיבור הוא חזק יותר וטוב יותר ושומר על החיבור של הדקים לאורך זמן רב יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב